Розробка уроків



День іменинника (2 клас)

Мета: виховувати у дітей почуття взаємовиручки та товаристскості, поваги одне до одного; згуртування дитячого колективу; розвиток творчого потенціалу, ініціативи, комунікативних навичок ; розвиток ініціативи батьків ; вчити учнів гостинності та правилам поведінки за столом .
ЗЗвучить весела музика:
Вчитель : Чому і чому Чому і від чого
До нас прийшло веселощі? Ми дуже задоволені
Адже вже не новий рі І сьогодні без кінця
І не новосілля. Весело регочемо?
Але не даремно нам зараз І не дарма в цей годину
Весело з друзями. Пироги з варенням
Що у нас, що у нас? Адже у нас, адже у нас
Здогадайтеся самі. Сьогодні ... День народження!

Так, , сьогодні у нас свято: День іменинника! Ми зібралися, щоб привітати учнів з самим улюбленим днем - Днем народження!

Шкода, звичайно, що свято буває лише один раз у році! Але зате, який це день!
В цей день відбуваються чудеса, виконуються всі бажання. І, звичайно, що за день народження, якщо ні веселощів, ні подарунків, ігор і розваг. У нас все це теж буде.

Багато років тому люди не святкували день народження, тому що не вміли рахувати, і не було календаря. І тільки коли мудреці поспостерігали за зірками, вивчили небо, винайшли календар (а це було в Давньому Єгипті) почали влаштовувати свята в честь дня народження. Ця традиція дійшла і до наших часів.
Діти:
Що таке день народження?
Я відповім без сумніву:
День подарунків, пирогів,
День посмішок і квітів!

Давайте привітаємо один одного всесвітньо відомою англійською пісенькою
Happy birthday to you,
Happy birthday to you,
Happy birthday, dear classmates
Happy birthday to you.
Вчитель : А тепер заспівайте цю пісеньку по-українськи
З днем народження тебе,
З днем народження тебе,
З днем народження (ім'я),
З днем народження тебе!
Учень:
Всі ми любимо день народження
хоч він і сповнений турбот1 у



Звучить пісня крокодила Гени:

«Пусть бегут неуклюже пешеходы по лужам…»

На дошці імена учнів, у яких день нарождення влітку, а на окремих листах написані дати народження . Гра«Найди день народження друга» ).

Учитель:

На прикінці свята нас чекає іменинний пиріг , але шлях до нього довгий та складний : вам потрібно буде перебороти різні перешкоди, виконати завдання, прийняти участь в конкурсах. Ви готові ? Тоді вперед А на чому ми будемо подорожувати ? Відгадайте загадку.

(Поїзд)

іменинники встають одне за одним, идут по колу, запрошують інших дітей Звучить музика із мультфільма “ Паровозик из Ромашкино “

1 станція «Шоколадно-мармеладна

Дві команди по 5 гравців .У кожній із них шоколадка. За командою кожен учасник відламує шматочок,зїдає ,а решту передає далі .

2 станція «Олімпійська».

Учитель :

Доки буде музика звучати,

Кульки потрібно швидко кидати

Як тільки мелодия зіграна вся,

Кульки руками чіпати не смій!

У кого більше за стрічкою кульок, той переможець.

3станція «Лісна».
На підлозі разкидані шишки. Все іменинники (декілька учнів) за певний час повинні зібрати якомога більше шишок .
4 станція «Спортивна»:
1 конкурс «Гарбузобол».

В ряд стоят кеглі. Треба прокотити між кеглями якомога швидше гарбуз не сбивши їх. Переможець отримує приз.
2 конкурс «Самый спритний».

По колу стоять кеглі. Кеглів на одну менше, чем участників. Під музику всі танцюють. Коли музика зупинилася, потрібно швидко взяти одну кеглю. Хто не встиг, вибуває з гри. Кожного наступного разу прибирають одну кеглю. Переможець отримує приз.

5 станция «Творча».

На альбомном аркуші потрібно намалювати кота , але очі у гравця зав’язані

6 станція «Літературна».

Гра «Назви пару».

Згадайте героїв літературних творів. Я називаю одного героя, а ви його пару із цього твору.


Крокодил Гена (Чебурашка)
Кай (Герда)
Баба Яга (Кощій Безсмертний)
Шапокляк (криса Лариса)
Малыш (Карлсон)
7 станция «Іменинна».(Осіння павутинка )
В день народження особливо хочеться почути якомога більше гарних і добрих слів . Іменинники стають у коло і передаючи один одному клубочок говорять компліменти .
8 станція << Загадкова».
Гра Відгадчик» Один із учнів виходить із кімнати , а інші домовляються що будуть робити .Повертаючись до кімнати питає:» Гей, хлопці, де були, Що робили ?» Діти відповідають «Де були- не скажемо, що робили- покажемо» та імітують дію :
Учень
Іменинни – день чудовий,
Радісний, веселий!
Мы бажаємо на відмінно Вчитися у школі!
учень:

Нумо швидше всі вставайте -,

Голосніше заспівайте!

Діти виконують пісню- побажання

9 станція << Родинна».
Вчитель:
А зараз до слова запрошуємо батьків, які вітають іменинників і зачитують свої вітання. (Батьки зачитують побажання та вручають подарунки ) Вчитель ; Ми добре подорожували , але наша подорож закінчується . Бажаємо всім дітям і батькам завжди мати гарний настрій і запрошуємо до святкового столу .



Немає коментарів:

Дописати коментар